:)

lördag idag.. och vad står på schemat om inte plugg.
Har alla final exams i veckan så man borde nog börja plugga lite! aja vi se hur det går med det.. är ju lite lat av sig.
I torsdags va det graduation för level 3.2 eleverna.. Gud vad seg sermonin va! Fast det va precis som man ser på alla collage filmer.. de blev framkallade en och en till scenen och så fick de sitt intyg och bajs.. tog skitlång tid typ två och en halv timme. Såå segt! men det va ändå lite mysigt att sitta där och kolla när de gick fram i sina svarta rockar och den svarta "fyrkantiga" hatten de har precis som på film..
Senare på kvällen va det graduation dinner.. trodde att det skulle bli väldans segt men det va faktiskt hur mysigt som hellst.. Alla gick runt och pratade med alla så det va nte bara attt sitta ner och äta.. Väldans kul va det.. fast såklart lyckades jag bli av med mitt Visa kort så nu kan jag inte få tag på några pengar... Varför är jag alltid så himla klantig? Aja har fixat det med banken så det är inga problem.. men dyrt blev det!

Sen igår gjorde jag inte allt för mycket mer än att bara ta det lugnt.. Idag blir det som sagt inte så himla mycket att göra mer än att plugga.. Aja klarade jag gymnasiet så ska jag väl klara det här också!!


Nä nu måste jag fortsätta plugga...
Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0