:)

Eight days to go!
Så nu är det bara åtta dagar kvar sen behöver man inte gå till skolan på sju månader..
Idag har varit en väldans slö dag måste jag säga! Hade lektion mellan kl 10 och 12 idag, sen lunch och sen åkte jaig nte till Katoomba för att köpa två julklappar som jag hade glömt bort ngt stans.. jag menar man kan inte komma ihåg alla 573julklappar som man ska köpa. Iaf så gick jag till posten för att skicka dem men till sverige $87 blev det vilket är nästan 500:- inte direkt billigt precis.. aja men de tär smällar man får ta. Nu ska jag bara skicka alla julkort också.. där kommer kanske ett till din brevlåda snart! vem vet?
Sen efter detta ansträngade uppdrag att få iväg alla mina julklappar och Maries så gick jag och köpte vars en kaffe till mig och lizette... sen hade vi piknik på hennes rum när jag kom tillbaka till skolan.. mysigt! :) Annar har jaig nte gjort ngt ansträngande över huvudtaget.. bara legat i sängen och kollat på polis skolan! jag bara älskar de filmerna.. sju finns det och på två dagar har jag nu klarat av sex stycken.. ska försöka hinna med den sista imorgon innnan jag måste lämna tillbaka dem till biblioteket men det ska nog inte bli några problem.

nä nu ska jag nog ta och nanna kudden.. måste upp och jobba i köket i några timmar imorgon - måste hjälpa till inför graduation dinner!

God natt 

Kommentarer
Postat av: Emmi

Tack för julkortet :)

2007-12-20 @ 01:32:59
URL: http://emmipetersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0