Saknar er!

Då är det bara 11 dagar kvar sen är skolan slut.. gud vad skönt det ska bli att komma härifrån och jobba lite. Men som sagt skulle jag ju ha varit hemma i kära gamla blentarp om 13 dagar men nu blir det ju ett halvår till jag kommer hem..
Måste bara säga att jag saknar alla er där hemma!


Fast så fyller man ju år om 10 dagar! :D :D Men så kan jag ju inte då ha min planerade fest och fira det med alla er! :(
Gud vad deprimerad jag är idag då! :op


Haha nä nu ska jag faktiskt fortsätta slå in alla julklappar så jag kan skicka dem i veckan! Ville bara säga hur mycket jag saknar er..

Pussar och Kramar till alla er!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vi saknar dig också här hemma i Blentarp :D

2007-12-04 @ 09:00:34
URL: http://emmipetersson.blogg.se
Postat av: anna

Ja det gör vi.. Alldeles för mycket!!!!

2007-12-04 @ 11:42:22
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0