Annika faller för grupptryck! ;)

Såååå är ni nöjda nu!? haha.. efter allt tjat från alla så kände jag är tiden är kommen, annika äger från och med idag blogg! :P

jaha, vad har då denna dag haft att erbjuda..
sov länge i morse :D Skönt! Sen låg jag på soffan och glodde på tv tills kära lilla susanna ringde mig lite smått panikslagen.. haha Hon va i sövde och skulle kolla när sjöbo spelade match men vad såg hon inte när hon parkerade bilen om inte Tims bil.. haha så då lyfte hon såklart luren och ringde lilla mig. Så söt när hon sa att han va där och inte vågade gå och kolla själv eftersom hennes pappa inte hade kommit.. Så vad gör inte en sann vän som mig om inte sätter sig i bilen för att köra och rädda lilla söta sanna! :D:D (hej tim!)
BW90 vann över Sjöbo :P

Sen körde vi inte till kära lilla blentarp och hälsade på Erica när hon jobbade.. inget folk där, bottentråkigt! Trevligt att träffa henne. Nu sitter jag här hos sanna och väntar på att jennie ska komma så vi kan äta.. lagom hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0