gah

Dagen har väl inte varit direkt intressant.. skolan som vanligt bara. Prov i danska, dock. Jaja men det gick väl okej för att typ inte ha pluggat :P Kan man vara mer skoltrött än vad man är nu? Jag är inte den ända som känner att man orkar inte ens engagera sig. Man sitter dagen innan ett prov men man orkar inte bry sig om att plugga utan paniken kommer några timmar innan provet istället. Tolv år räcker, kan vi inte bara får ta studenten NU?

Haha, på tal om studenten.. Då slipper vi våra kära flörtande statoil nissar! :D Visst är han flörtig mot alla tjejer men han är extrem mot mig, hallå jag är inte intresserad! Haha men han har väl inte fått till det på länge bara! hahha ;)

Tränat idag.. allmänt jobbigt! haha på tal om träning.. jag måste ha hjärncancer eller ngt, fick för mig att springa en runda igår och jag gjorde det. Något är inte som det ska! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0