Studenten here we come! Oh wait, not yet.

Det återstår nu 72 dagar tills studenter och att vi springer ut på trappan! :D Men det är samtidigt 73 dagar tills det att vi vaknar upp bakfulla och arbetslösa! Men trots detta försök att göra oss deprimerade, från vår kära lärare Stefan Kronander så längtar man dit! Just nu vill jag inget hellre! Eller vänta.. vi behöver ju inte vara på studenten än! Vi kan stanna till vid den 15 maj först, då börjar det roliga. Först cabaret, sen barcelona :D, balen och sist men inte minst STUDENTEN!

Men vi är som sagt inte där än!
Dagen har väl varit som vilken annan dag.. Klockan ringde, slog lite på den, klockan ringde igen, slog lite mer på den, klockan ringde igen.. okejdå jag får väl gå upp! Skolan precis som vanligt :( sucken, men sen började cabaret träningen på allvar! Jag känner att det kommer bli skitskoj. Vi började öva på infödingsdansen idag och den kommer bli skitbra! Så jäkla snyggt kommer det bli, och musiken gör det bara bättre! :D Men vi ska inte avslöja för mycket.. ska ju bli en överraskning.



Hur stretchar man muskeln på framsidan av underbenet?



Ledig imorgon, skola på fredag sen är det Helg! Inte en dag för tidigt kan jag säga.


:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0