11 veckor och raknar ner..

Har inte hant sa mycket speciellt den senaste veckan eller tva faktiskt! Bara det vanliga.. jobb, fikat, bowlat och kollat pa bio och sa!
Igar va det frissan som gallde.. sa himla trott pa mitt har sa jag bestamde mig for att rakpermanenta det. Eller jag det ar inte riktigt som en rakpermanent utan det ar mer en bakvand permanent dar man gor haret rakt med det haller bara i tva - tre manader vilket jag tycker ar skont. Vill kunna ha valet att ha lockigt har igen utan att behova vanta tills det vaxer ut helt! Blev ocksa att jag kopte lite harproduker och schampoo och balsam. Har inte riktigt haft bra saker sen jag akte hemmifran! Men nu ar man vacker igen! :P Sen om en tva veckor ska jag farga haret.. ska bli brunett! Inte morkt utan mer ljusbrun tror jag.. eller ja vi far sen!

Nat akte ner till Brisbane i morse for att fira hennes brors 21 ars dag.. eftersom hon inte ville lamna sin bil pa flygplatsen hela helgen sa foljde jag med henne sa jag kunde ta hem det! Det ar val sjalvklart man staller upp det ar ju inte precis mycket hon bad om fram tills hon sa att hennes flyg gick klockan sex pa morgonen vilket betyder att hon va tvungen att va dar senast fem sa vi va tvungna att kora halv fem! sucken sager jag bara! hahah Lite nannaig ar man nu efter att ha jobbat i fjorton timmar ovanpa det! haha

Sitter och vantar pa att Joahnna ska sluta sa vi kan ga och ta en ol innan jag ska dra hem och sova! Borjar jobba halv tio imorgon sa maste hem och fa lite somn!

Raknade ut idag att det nu ar 11 veckor tills jag kommer hem! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0