Knasigt..

Idag va det tankt att jag skulle jobba i baren mellan ett och tre medans Sam som annars jobbar dar, va pa vinprovning. Det va da tankt att jag skulle borja i room service klockan tre. Men nar jag kom till jobb sa fick jag reda pa att vinprovningen va en timme senare an de trodde sa det skulle krocka mellan mina tider da jag skulle borja i room service och av ngn anledning sa skulle Naoya som ar min supervisor i resturangen ocksa pa vinprovningen. Darfor kom de pa den smarta iden att jag skulle jobba i baren men ha room service telephonen med mig sa om ngn ringde sa skulle jag ta hand om ordern. Sa nar maten va fardig i koket sa skulle de ringa mig och da skulle jag ringa Danni i Mondos resturang sa skulle hon komma upp och ha koll pa baren medans jag levererade maten. Lite forvirrad blev man allt nar de forklarade detta for mig men efter att ha tankt efter sa foll allt pa plats. Jag menar det ska val inte vara sa himla svart.. det va ju en ganska lugnt dag! Men sen sa kom de men den smarta iden att om jag inte hade ngt direkt att gora sa kunde jag ju gora i ordning resturangen for kvallen.
Visst hander det att jag jobbar i mer an en avdelning under en dag men detta ar mitt nya rekord - jobba i tre avdelningar pa samma gang! hahah Fast det funkade valdigt bra tills room service telephonen ringde.. da blev det panik! hahaha

Annars har det inte hant sa mycket idag mer an att jag och Natalie akta till Coffe Bean i morse och drack kaffe.. eller jag drack faktiskt te! Har kommit in i en period att jag nastan bara dricker te.. men det kan val inte skada! de sager ju att te ar bra for en!  :D

Nu ska jag hem och kolla pa Heroes! Varsta basta serien sa om ni inte har sett den sa rekomenderar jag den stark. Forsta sasongen gar pa tv just nu, eller iaf har! Men man har ju sina kontakter sa nu har jag bade forsta och andra sasongen nerbrand pa DVD och andra sasongen gar inte att kopa, tror inte ens den ar pa tv an! hahha sug pa den du! :D




Kommentarer
Postat av: susanna

annika!! heroes suger balle:P haha andra avenyn is the shit!!!!!! haha saknar dig

2008-04-17 @ 16:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0