Duktig pannika!

Hej hej

Jaha idag sa va jag i stan med AnnMarie.. började med att vi träffades på Fasta Pasta för att äta lite lunch och få lite krafter inför dagens shoppande! Gud vad god maten va.. är fortfarande mätt sen vi åt! hahha
Sen gick vi i stan i några timmar innan vi drog till jobb.. Letade efter skorts men hittade inte riktigt ngt som föll mig i smaken! kräsen är man också! :)

Sen va det jobb som gällde från klockan fem.. Väldans bra dag hade jag på jobb idag.. Jag tog hand om de mindre borden medans mina kolleger tog hand om de stora grupperna! massa trevliga människor mötte jag och de va så himla snälla! Vi har "Catch me at my best" kort på jobb som kunderna kan fylla i om de anser att någon av personalen har gjort ett väldans bra jobb. Fick två sånna kort i dag men jätte många snälla komentarer! :D Det roligaste är att de berömde mig mäst på de delarna som jag behöver jobba lite bra så blev verkligen glad över det!!!! Annika är faktiskt duktig och gör kunderna glada! tihi

Pratade med Lizette och Sophie under tiden som jag gick hem från jobb.. va så himla kul att prata med dem. Det va ett tag sen och det känns lite konstigt nu när man inte kan gå till rummet två dörrar bort för att träffa dem längre! men tiden går så himla fort så kommer träffa dem igen innan jag vet ordet av det!!

Nu ska Annika gå hem och nanna om hon ska orka jobba imorgon bitti!
Ta hand om er och lev livet!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Annika du är bäst!!!!!!!:D:D:D:D

2008-02-17 @ 13:55:30
URL: http://Susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0