forvirrad..

Da har jag antligen konstaterat, efter att hela dagen har gatt att det faktiskt ar mandag idag! Det kan faktiskt vara lite forvirrade det har med veckodagar! haha

Natalie och Alex kom och knackade pa dorren i morse och tyckte jag skulle folja med dem till stan och ata frukost! Sa dar satt vi tre, lite allmant doda pa cafet 'Coffe Bean' klockan nio i morse och kakade frukost. Fraga mig inte varfor vi drog in till stan for detta men mysigt va det. Jag har sakna att gora sana spontana saker! Iaf sa satt vi dar hela morgonen och forsokte komma fram till vilken dag det ar idag.. Det slutade med att vi fick ta fram mobilerna och kolla pa almenackan! haha Vi hotelmanniskor ar ett konstigt folkslag! Har ingen aning om det ar dag eller natt, veckodag eller helg! Det ar tur att shemat andras hela tiden istallet for att jobba som ngn trakig kontorsnisse! :P Na icke.. har hander det ngt nytt och spannande varje dag - precis som jag tycker om det!
Iaf, efter var mycket trevliga frukost sa drog jag och natalie och handlade lite mat o sa medans Alex drog till jobb. Efter att vi hade varit sa himla duktiga sa tankte vi att vi fortjanade lite vila sa vi korde hem till mig och satte in maten i kylen sen drog vi hem till henne och glodde pa film! Maste saga att det va ett valdigt bra beslut vi tog!
Annars nu pa kvallen sa har jag jobbat som vanligt! Gud va mycket vi hade att gora helt plotsligt! Jag har ingen aning om var allt folk kom fran. Vi hade bara halva resturangen oppen men alla de 21 borden som vi hadde va fulla.. Jag och Naoya fick springa som tva sma idioter for att hinna med allt och alla! Men for att bara vara vi tva sa gick det skitbra! Vi ar grymma! :P tihi

Imorgon sa blir det dubbla skift som galler! men det klarar jag!

Och Sanna din bajs, har forsoker man ringa dig men icke att ngn svarar! Visste du inte att du alltid maste ha telefonen med dig bara for att om jag far for mig att ringa! Tihi :D   <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0