Lordag

jaha da ar det lordag idag och annu en vecka ar snart over! Igar va det faktiskt exakt fyra manader tills ja kommer hem! tihi

Det va ju da tankt att jag skulle vara ledig igar och idag men sa klart jobbade jag ju da i en annan avdelning som jag av ngn anledning alltid gor pa mina lediga dagar! haha konstig ar man ocksa! :p jag menar vem valjer frivilligt att jobba nar man ska vara ledig - jo Annika! hahha

Igar sa ha dar en tillstallning vid poolen har pa hotelet som jag da hjalpte till med. Det va en valdans trevlig fest fast valdans varmt va det imed att det va utomhus. Det gick hur bra som hellst och valdans slappt maste jag saga att det va! Fast pengar ar pengar oavsett hur hart man maste jobba! hahhaha
Sen idag sa va det tankt att jag skulle hjalpa till pa ett brollop som de hade har pa hotelet men icke. Min ena arbetsledare fran resturangen dar jag jobbar for det mesta, ringde mig vid tre tiden och fragade om jag kunde hjalpa till i resturangen nu pa kvallen men det gick ju itne imed att jag skulle hjalpa till med brollopet. Men sen kom jag till jobb och hade bytat om och va redo att borja jobba, sa kom en av mina arbetskompisar och sa till mig att de hade flyttat mig till att jobba i resturangen ist. Jaha, da va det bara till att ga och hamta den andra jobbe uniformen och byta om igen.. men sen nar jag kom upp sa de att jag anda va tvungem att hjalpa till med uppsattningen for brollopet... snacka om att bli forvirrad! hahha men det loste sig anda! Hade faktiskt en valdans bra och trevlig dag pa jobbet idag.. men jag tror det beror pa att ALLA va pa sa himla bra humor idag!! :D
Brollopet som jag egentligen skulle hjalpa till pa va bara pa andra sidan lobbyn sa vi horde deras musik valdans bra! det va inte ens lont att ha ngn musik pa i resturangen for man kunde anda inte hora den! Och det va valdans skont att hela kvallen fa ga runt och lyssna pa bra och glad musik! det ar otroligt hur lite musik kan andra stamningen i hela hotelet och bland alla anstallda! :D :D

Det ar ganska sa tydligt att jag spenderar mer tid pa jobb an vad jag gor hemma! Jag menar det ar ju inte direkt sa att man bara sitter hemma och ugglar nar man inte jobbar.. Men idag konstaterade jag och AnnMarie ngt annu roligare - Jag spenderar mer tid i min jobb uniform an vad jag gor i mina egna klader! hahha sparar iaf pa tvattmedlet! :P  tihi



Ska masa hem och kolla nar mitt flyg gar fan Sydney sa jag kan boka mitt inrikes flyg idag!!

Kan man ha var kanslor aven nar det ar host?
- ar det verkligen arstiden eller ar det vadret som styr??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0