seeeg pannika..

Jaha da hag jag varit sadar lagom seg pa att skriva igen! forlat! :P

Ringde och pratade med massa folk fran kara sverige igar kvall.. va sa himla kul att prata med er alla och valdans skont att fa hora era roster! Det gjorde den dagen helt perfekt! lite dyrt va det men va katsingen det va det vart! :D
Annars har jag inte gjort sa valdans mycket speciellt iveckan.. har jobbat en massa som vanligt! Eller jo jag kopte faktiskt en dammsugare idag.. Gud vad vuxen jag kanner mig nu! Haha Annika vuxen.. jag maste skojja med mig sjalv! :P tihi!

For er som inte vet det.. det ar nu bestamt! Jag kommer hem den 21 juni och jag hoppas jag far traffa er alla! :D

Livet Leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0