<3

Då så har ännu en ny vecka börjat!

Jag började veckan men att så trevlig som det är, jobba frukost skift. Halv fem ringde klockan och då va det bara till att försöka ta sig ur sängen! Började med att jobba i resturangen som vanligt men vid halv nio tiden bad de mig att gå och öppna upp baren. Snacka om att man har fått träna på att göra kaffe! All personalen kom och invaderade mig med sina kaffe beställningar! Haha Efter jobb så träffade jag AnneMarie vid piren och tog en öl och satt där och snackade lite innan hon skulle gå och jobba. Sen när hon drog till jobb så drog jag hem och la mig i sängen och började kolla på vänner.. Tänkte att jag kunde ha en liten myskväll för mig själv med lite godis och Vänner såklart. Men ack nä, då ringde min supervisor och sa att hon som skulle jobba natt skriftet hade ringt in sjuk så han frågade mig om jag kunde jobba några timmar eftersom han inte kunde stanna hela natten. Snäll som jag är så ställde jag ju upp.. så det va bara till att stänga av DVDn och försöka sova några timmar innan jag skulle upp och jobba. Så halv ett ringde klockan, då va det dags att gå upp om jag skulle hinna till jobb och börja klockan två!

Annars så gör jag inte så mycket idag.. jobbade som sagt från två i morse till sex på morgonen.. Nu sitter jag är och glor runder på nätet.. Ska snart dra in till stan och se om jag kan boka flygbiljett sen ska jag nog ta och sola en stund innan jag börjar idag klockan fyra!!

<3


Kommentarer
Postat av: susanna

din tålle-bålle ja koooooooooooommer:D

2008-01-16 @ 13:32:24
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0