:)

Da va det lordag och annu en vecka ar snart over..
Har jobbat som ett litet djur de senaste dagarna. Va ledig mandag och tisdag sen onsdag, torsdag och fredag jobbade jag totalt 34 timmar med totalt tio timmars somn de tva natterna sa snacka om att man va trott igar! Valdans skont att jag inte borjar forrens klockan fem idag sa man fick sova lange i morse! Har inte gjort sa himla mycket idag faktikst.. cyklade in till Cairns central innan idag och handlade DVD boxar till min kara lillebror.. Lite billigare har och eftersom jag gav honom forsta sangongen av CSI i julklapp sa vill han ha fler.. ska skicka dem till honom pa mandag.. Och eftersom det va rea pa vanner serien sa passade jag pa att kopa de tre forsta sesongerna for totalt 300 kr. Billigt och rba och sa har jag ngt att titta pa, pa kvallarna nar jag kommer hem fran jobb.

Ska snart skaffa tradlost internet till min laptop sa det ska bli sa himla skont att slippa dra till internet cafe stup i kvarten!
Susanna ska kanske komma och halsa pa mig! :D inte sakert men det hade varit sa himla kul om hon kan komma hit! Jag kan inte komma pa ngt som jag hade tyckt mer om an att hon kommer hit, forutom att jag snart kommer hem! Miss ya babe!

Na nu ska jag dra och sola lite!
Sola och bada me Pina Colada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0