ojda! :P

haha nu har jag varit sadar slarvig igen med att skriva blogg! Forlat! :P

maste saga att det ar sa himla skont vader har i Cairns.. lite for varmt ibland men man ska inte klaga nar termometern visar 36 grader :P
Sa nar man ar ledig fran jobba tanker man att da kan man ju passa pa att sola lite.. men sa klart varje gang jag har tagit pa min min bikini och gatt utanfor dorren sa har det blivit mulet och borjat smaregna.. och regnar gor deti nte ngt direkt foryutom nar jag har bestamt mig for att sola lite! haha tydligen sa ska jag inte vara brun nar jag kommer hem till sommren! aja vi far se hur det gar med det!

Jobbade frukost idag och ska gora det imorgon ocksa sa nu ar jag lite nannig.. Helt arligt sa ar det sa mycket roligare att jobba middag an frukost! Fast ifs sa bjuder frukosten pa betydligt med motion! haha springer runt som en galing haha

Ush nu ser jag att min internet tid borjar ta slut sa men far val ta och avsluta nu.. palla skriva detta igen liksom!
Maste verkligen forsaka skaffa internett till min laptop sa jag slipper cykla hit varje gang! :P

Na nu maste det kilas! Hej sa lange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0