Sol / Regn ?

hej hopp!!

Jaha da har man varit ledig i tre dagar nu.. riktigt skont att fa vila upp sig! Men sa tankte jag ju att jag kunde sola ordentligt nu nar jag va ledig men jag har ju den turen att solen alltid forsvinner for ngn anledning nar jag har bestamt mig for att sola. Sa klart sa har det ju da regnat konstant dessa tre dagarna sa ngt solande har det inte blivit! Det ar helt enkelt inte tankt att jag ska vara brun nar jag kommer hem! :P hahha man far kanske jobba pa brannan dar hemma i sverige istallet!
Jaha sa sitter jag nu har pa ett internet cafe och kollar runder! eftersom det regnar sa blev jag ju dyngsur nar jag cyklade hit.. men det ar inte sa farligt imed att det fortfarande ar varmt aven om det regnar! senar jag kollade termometern sa va det 29 grader sa det ar skont. Men eftersom det ar varmt sa har de ju aircondition pa har pa internet cafet sa man sitter har och fryser som en liten fis imed att jag ar aldeles blot! Men det ar ganska mysigt anda att sitta har och dricka varm cholklad!

Na nu ska jag cykla hem och laga lite middag sen blir det en tidig kvall idag.. borjar jobba sju imorgon bitti sa man far se till att man far lite somn!

Solen kommer utan tvekan titta fram imorgon bara for att jag jobbar!! haha

Solsken och regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0