äntligen..

det va tänkt att jag skulle vara ledig igår men så behövde de mig i resturangen så det är klart jag ställde upp.. Men från det att de bad mig komma in till att började så blev en del bokningar avbokade så vi va aldeses för många som jobbade så de skickade hem mig halv åtta... lite lagon arbetsdag att jobba en och en halv timme! hahha Därefter bev det att jag åkte hem till Natalie och kollade på house som vanligt.. men helt plötsligt när vi är mitt inne i ett avsnitt så får jag en kudde slängd i ansiktet.. Jaha då kom hon ju på det att jag och Joana hade börjat kuddkrig med henne veckan innan så detta va ju ett väldigt bra läge för henne att ge igen, tyckte hon! hahha Men ingen slår Annika.. så enkelt är det bara! :P Simon hennes kompis som hon bor med måste ha trott vi va galna eller ngt! men kul va det

Idag är jag ledig på 'riktigt' vilket är väldigt skönt.. Är liksom inte tvungen att göra ngt utan kan bara göra precis vad jag känner för!!! Idag blev det att jag och AnnMarie drog till Mondos och åt lunch.. Mondos är en Grill och Bar resturang på Hilton.. mycket trevligt och mysigt är det imed att den är presis vid vattnet! och så kan vi ju lägga till att vi får 40% rabatt där imed att vi jobbar på Hilton! tithi
Efter det gick jag till The Art Cafe där jag fortfarande sitter.. ett väldigt mysigt litet cafe som jag går till ibland när jag vill sitta på internet! Perfa är det här.. Bra musik, lugnt och skönt! och självklart trådlöst internet! Herre gud, vet niu va!? Jag har lagt upp bilder på min Facebook! Äntligen fungerade hjärnan samtidigt som jag va ledig och hade min dator med mig,, inte ofta det händer men nu jäklar! Där är inte så många precis men man kan inte begära för mycket från lilla mig. Där är iaf bilder! :p

Nä nu blir det till att åka hem och byta om och dra till gymmet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0