:D

jaha da ar pasken snart over.. har jobbar varje dag nu sa det blir stora pengar nar lonen kommer pa torsdag! :D

Vad gor man nar man ar ledig? har glomt vad det ar tankt att man ska gora om dagarna nar man inte jobbar! hahha Jag ar rastlos idag for att jag har har jobbat halva dagen.. hur kommer det da inte  va imorgon nar jag ar ledig Hela dagen! haha assa shiit.
Iaf sa blev det en lite aktiv dag idag.. efter jobb bestamde jag mig for att ga en runda.. slutade med att jag va ute och gick i tre timmar! inte for att jag vet var jag va eller hur jag hittar tillbaka dig men en trevlig tur va det!

Blev lite stressigt pa jobbet igar.. jobbade pa formiddagen som vanligt och slutade halv fem darefter borjade jag i resturangen en timme senare! Vi hade inte sa himla manga bokningar.. bara en grupp pa 30 pers plus nagra smabord.. men da nar vi hade som mest att gora vid halv att kom en kinesisk grupp pa 25 pers och sa att de hade bokat for middag.. ja visst hade de en bokningsbekraftelse men ngn hade glomt meddela resturangpersonalen sa lite panik blev det nar vi helt plotsligt skulle fa plats med dem ngn stans i resturangen! hahha fick springa runder som en galen gris! Men fungerade riktigt bra faktiskt! Fast jag somnade valdigt snabbt nar jag val kom hem vid halv tolv tiden!! :P

Na nu ska jag ta och hyra mina filmer och badda ner mig i sangen.. eller ska kanske ta och springa en runda forst!? :S


Kommentarer
Postat av: susanna

sussipanna miss jiiiiio

2008-04-02 @ 15:24:20
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0