Galen dag..

Har haft en valdans trevlig helg denna veckan eller ja eftersom det ar mandag idag sa masta jag nog saga forra veckan! I fredags va jag ledig vilket va valdigt skont.. kande att jag verkligen behovde det! :) Jag och Nat bestamde oss for att ata frukost i stan sa vid nio tiden sa drog vi in till ett litet cafe dar det blev en omelett, fars fruktsalad och farskpressad juice. Gud vad gott det va och sa himla matt jag blev! Darefter drog ci hem till Nat och tittade pa nagra avsnitt av buffy.. jag har aldrig direkt tyckt och det programet men jag borjar faktiskt fa smak for det.. Fast det finns en grans for hur manga avsnitt man kan se pa en dag! :P Darefter bra det lite shopping nar Nat va tvungen att aka till jobb..Blev inte direkt ngt till mig sjalv mer an att jag kopte en DVD box med de tre forsta sasongerna av House.. forutom det sa kopte jag pask presenter som jag skickade hem till familjen! Gud vilken bra dotter/syster jag ar! (A) Men jag maste dock saga att det ar omojligt att kopa ngt till pappor.. iaf till min. :P

I lordags va det jobb som stod pa schemat.. Efter nagra stressfulla timmar pa jobb va vi nagra som akte hem till Nat dar vi drack och umgicks..En valdans trevlig kvall hade vi! En del av folket va dock lite speciell och man sager sa.. Haha! Men ifs sa har jag hittat ngn som har exakt samma musiksmak som mig sa jag kan lugnt saga att vi lyssnade pa riktigt bra musik hela kvallen! :D
Sen i sondags jobbade jag formiddags skift sa det va lite jobbigt att komma ur sangen aven om jag inte behovde ga upp forrens vid atta tiden! Och dagen blev inte direkt battre nar jag val kom till jobb... Guuuud sa trakigt jag hade! Det va dodare an i graven!! Resten av dagen va daremot sa mycket battre! Efter att jag hade slutat sa hjalpte jag steph lite med hennes jobb sen drog vi till cafe China och at middag. Strimlad biff med paprika, lok och bambuskott i varldens godaste sas och sen ris till det, riktigt gott va det! Men lite stressigt.. hahah jag och steph hade aven bestamt oss for att ga pa bio men planerade inte tiden sa himla bra.. sa det blev till att ata i raserfart sen va det bara till att springa till bion! Gud vad vi kande oss pinsamma nar vi skulle ga in i bio salongen eftersom vi va fem tio minuter sena och vi ville inte precis stora alla andra.. Men nar vi oppnade dorren sag vi ngt som fick oss att gapskratta.. Inte en anda person va dar! Sa dar satt vi tva helt ensama i bio salongen och kollade pa The Black Balloon! Inte riktigt min typ av film men den va anda helt okej. Silken flumdag vi hade men valdans roligt hade vi! :D :D

Sen idag har jag jobbat hela dagen som vanligt.. Mitt under middags perioden nar resturangen va full sa satte en gubbe mat i halsen sa det blev varsta scenen med det.. Tre ambulanser och 20 minuters hjart och lungraddning senare korde de ivag i ambulansen! Det blev total kaos med allt nar tva av servetriserna va tvungna att hjalpa till med det medans jag och en annan tjej som ar ny hade resturangen for oss sjalva! Paniiiik! Aja det loste iaf sig vilket va valdans skont!

Nu ska jag ta och dra hem och titta lite pa House och sen ar det sangen som galler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0