'Sex and the City'

Sitter pa jobb och vantar pa att jag ska borja.. ar lite fel pa dagarna sa jag trodde att det ar onsdag idag och att jag borjar halv nio men icke.. det ar lordag vilket innebar att jag borjar halv tio! med andra ord sa betyder det att jag kunde ha sovit en timme till men naa! At frukost pa Perrottas' med Nat Steph och Jo.. vi har sa himla kul med varandra. Ett riktigt 'sex and the city' gang ar vi! =) Vi god det mesta tillsammans i vart lilla gang pa fem tjejer.. tyvarr sa borjade Joahnna tidigt idag sa hon kunde inte vara med! Om tva veckor ska vi alla dra pa en heldags utflykt dar man Rider halva dagen och andra halvan sa kor man fyrhjuling.. ser verkligen fram emot det! :)

Kollade pa bio med Joana och Joahnna i forgar.. helt okej film faktiskt men jag kommer inte ihag vad den heter. hahhaha! Efter jobbet blev det att vi at sushi till middag innan filmen.. och sa klart sa tappade jag min kamera sa den ar paj! Jag ar hopplos.. sa det blir antagligen att kopa en ny eftersom det inte finns ngn stans har i Cairns dar de lagar kameror. Men vi far se..
Pa tal om vart lilla gang sa sitter jag Stephanie och joana har vid datorerna pa jobb och sa kom Joahnna gaende forbi! Jag trivs verkligen har och himla kul har vi!

Na nu ar jag trott pa detta.. ska ta och lasa om andras liv ist! tihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0