34 dagar kvar!

Som en del av er redan vet sa kommer jag komma hem tidigare an planerat, hela 2.5 veckor tidigare.
Den 6 juni kommer jag hem och da komemr ni fa sta ut med mig i hela sex veckor! :D hahha

Igar firade vi Nat som fyller 22 pa mandag.. eller vi firade inte att hon fyller ar mer att hennes 21ars dag och storsta delen av det aret va skit sa det blev en 'fuck the 21st' fest. Sa jag och Jo skaffade en tarta till henne som vi skrev pa och ritade och hadde oss! haha riktigt fin blev den faktist.. Sa det blev da att vi at kinesisk takeaway och kollade pa film innan vi gick ut en runda. Va inte sa himla livat faktiskt sa vi gick hem till henne igen vid tolv tiden och fortsatte dar. Sa i morse tog jag och sov riktigt langa! :D Skont! Efter att jag hade atit frukost gick jag till gymmet och forsokte branna av den biten torta jag ar igar! :P Darefter blev det lite stadning och en tupplur pa soffan innan det va dax att ga till jobb.

Imorgon aker jag till Townsville for att halsa pa Marie fran skolan.. Ska bli sa himla kul, har inte direkt traffat ngn fran skolan sen jag kom upp hit till Cairns. Sa det ska bli tre roliga dagar, ser verkligen fram emot det!

Men nu ska jag ga hem och sova sa jag har krafter for resan imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0