bortkastad tid..

da borjar annu en dag ga mot sitt slut och jag sitter pa jobb och vantar pa att jag ska borja!
Jobbade i morse vilket va valdigt segt. Lite for mycket personal va vi allt sa inte sa mycket att gora precis.
Efter jobb blev det att jag gick och solade for forsta gangen pa tre manader?? Haha Riktigt lange sen va det iaf. Riktigt perfa vader va det idag.. va inte for varmt utan man kunde ligga dar i solen utan att svettas som en gris. Jag har nu kommit fram till att 32-34 grader ar den perfeka temperaturen da det ar behagligt varmt. Haha jag kommer verkligen frysa som en liten gris nar jag kommer hem.. :P

Pa tal om att komma hem.. det ar idag exakt 18 dagar tills jag kommer hem!

Va nyss inne och kollade statestiken for min blogg.. Vad ar det for lont att sitta har och skriva en massa om ingen laser? Haha kanns som jag laser min egen blogg mer an vad andra gor. Meningslos uppfinning! :P

Na nu ska jag ga in och snoka pa Sannas hemsida --> www.123minsida.se/papasarabians


Puss

Kommentarer
Postat av: susanna

haha woow:) grym reklam där! men om du vill att andra ska läsa mer så ska du kommentera andras bloggar:P mihii:P

2008-05-22 @ 09:32:05
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0