:)

Jobbade natt igar och nu idag vilket inte ar det roligaste precis. Klockan ar nu tio i ett pa natten och jag sitter har och kolla runder pa datorn for att ja ginte har sa mycket annat att gora. Har satt upp allt som jag kan for frukost buffen sa kan inte gora det sista forrens imorgonbitti na rjag ska ta fram maten. Aja om en timme sa maste jag borja laga mat till de andra som jobbar.
Det ar ju sa att under natten sa ar dar alltid en sakerhetsvakt, tva i receptionen, en stadare och en i Room Service vilket da ar jag just nu. :P sa om jag far ngn bestallning pa room service sa maste jag laga maten sjalv eftersom dar inte ar ngn kokspersonal som jobbar och darfor maste jag aven gora maten till personalen. Aja det ar inga svara grejer men jobbigt om man far massa bestallningar pa samma gang eftersom jag bade maste laga maten och leverera den till rummen pa samma gang. Haha Sa det ar val tur att det har varit valdigt tyst igar och inatt, iaf hittils.

Igarmorse nar jag slutate efter natt shiftet gick jag och at frukost pa stan, Fattiga riddare men youghort och bar. Jatte gott va det och sa himla mysigt att sitta utomhus klockan atta pa morgonen nar solen va pa vad upp och varmde en sadar riktigt skont! Darefter gick jag till gymmet en runda och forsokte branna bort frukosten :P
Gick aven till fastighets formedlingen som jag och Jennifer hyr var lagenhet av, och meddelade dem vilken datum vi kommer flytta ut. Fick da reda pa att det va massor med papper och info som vi skulle ha fatt men som de aldrig gav oss nar vi skrev pa kontraktet. Och precis av den anledningen sa va hon som hade hand om vart kontrakt inte dar langre utan hon hade fatt sparken.. Sa det blev ju en hel del klydd dar eftersom vi inte kunde konfrontere henne med det. Men det loste sig till slut sa det va skont! Vissa manniskor borde inte fa ha hand om sana saker..

Na nu ska jag ta och se om jag kan hitta ngt att gora.. kan alltid polera glas eller ngt annat trakigt och meningslost! hahha

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0