sa mycket att gora men sa lite tid!!

Som sagt sa ar jag varldens basta nar det kommer till att skjuta upp saker, jag menar varfor gora det nu om man kan gora det sen! :P
Men det borjar ju dra sig mot att allt masta vara gjort innan jag flyttar. Lamnade in en klanning for kemtvatt idag, ringde och bokade in tid sa de kommer och tvattar helteckningsmattorna i helgen och har fixat allt med fastighetsformedlingen och elbolaget. Riktigt duktig har jag varit sa nu ar det i princip packningen och storstadningen som ar kvar! Tror jag ska borja packa pa onsdag eftersom jag ar ledig och sen pa lordag ska jag och Jennifer stada HELA lagenheten.

Sag varldens sotaste vaska idag nar jag va och betalade elrakningen.. Va bara tvungen att kopa den sa nu ar jag lite fattigare men det va det vart!! Va till och med pa rea vilket inte hander sadar ofta, bara sanna som ALLTID hittar ALLTING pa rea. Men inte jag, men nu du! hahah

Ojda borjar om 2 minuter.. maste spring till mitt skap innan jag borjar sa far snabba mig nu!!!


Kommentarer
Postat av: susanna

haha:P

2008-05-26 @ 20:03:22
URL: http://susannauhlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0