slarv..

Jaha då har man varit sådär slarvig men skrivandet igen..
Förra veckan hände det faktiskt en himla massa.. I början av veckan åkte jag ner till Townsville och hälsade på Marie och Jessie! Riktigt kul hade jag och det va så skönt att träffa ngn man känner! 
När jag kom dit blev det att jag och Marie gick ut och festade till det! 800 kronor spenderad vi på dricka och inträde. ja tillsammans då! Hade skitkul hela kvällen och gud vad fnittriga vi va.. bara skrattade hela natten! :D
Dagen efter blev det sen att vi tog lite sovmorgon innan vi åkte ut till Magnetic Island och kollade vad hon jobba och drog på en ridtur. Vi hade bokat in oss på en ridtur där man rider ner på stranden och så. Riktigt mysig ritt va det med tusentals fjarillar runt om kring en och kanguruer som hoppade i skogen! Red först genom skogen for att komma till stranden.. det va lite synd att en av tjejerna i gruppen aldrig hade suttit på en häst innan sa det blev mest skrittande, men det va mysigt det med. Fast guuuud vad obekväm sadel, hade ont i gumpen redan efter 15 minuter! Usch!! Nere på stranden blev det att vi red ner i vattnet och gjorde lite konster på hästarna och hade oss.. fast va dock tvungna att ha 'sting suits' på oss imed att där finns så många brännmaneter. På kvällen blev det middag på resturang och filmkväll. Dagen efter åkte vi och shoppade.. gud va många fina saker jag hittade och köpte! :D Vad är egentligen så himla speciellt med skor? haha

När jag sen kom tillbaka till Cairns blev det åter igen jobb som gällde.. Fast har ändå hunnit med att kolla på bio med kompisarna och äta ute! Idag kollade jag och Jo på What happens in Vegas och Maide of honour. De va faktiskt riktigt bra men tyckte mer om What happens in vegas, som vi skrattade! :D

Jag vet att jag gjorde en massa förra veckan men minnet har svikit mig så det får bli ett kort inlägg idag.. iaf bättre än inget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0