Back in action!

Det va väldans vad slarvig man har varit med att uppdatera sin blogg! Tappade suget där ett tag men nu är jag back in action!

Då har en vecka gått sen man kom tillbaka från en veckas lov som spenderades med skidåkning i Nya Zeeland med Marie och Sebastian. Väldigt trevlig vecka som bestod av skidåkning och att bara ta det lugnt och umgås. Vi va verkligen värda en vecka av att bara ta det lugnt.. Just det, när vi va där så åkte jag och marie på en tidtur som va uppdelad till två olika. Iaf så den första hette Ride of the Rings där vi skrittade runt i området i en och en halv timme och kollade på olika platser där de har spelat in sagan om ringen filmerna.. därefter hade vi en paus och åt lunch innan nästa tur som va River Wild. Den bestod av två timmars ridning längs floden. En hel del travande och galloprerande blev det, vi va även tvungna att korsa floden så det blev lite blött! :P När de delade ut hästarna innan turen så frågde de hur mycket erfarenhet man hade och så.. Så frågade hon mig även om jag va intresserad att trava och gallopera under turen och jag svarade ju självklart ja.. och 'destu snabbade, destu bättre'. Så det slutade med att jag fick sitta där i två timmar och hålla in hästen! Snacka träningsverk i armarna! :D hahha Men kul va det! :P
Men nu har vi varit tillbaka på skolan i en vecka och det är full rulle som gäller igen! De första 10 veckorna nu innan lovet så gjorde jag teorin så nu är det den praktiska delen som gäller.. Är just nu i Housekeeping i fem veckor sen blir det fem veckor i front office. Trodde det skulle vara skittråkigt men vi har väldigt kul! Visst är det inte alltid kul att städa rum och bädda sängar men vi är en bra grupp! :D

Gårdagen bjöd på en stor kväll så idag har det inte blivit allt för mycket gjort! Vi slutade Housekeeping redan vid lunch så efter det har vi bara slappar och laddat upp batterierna.. Låg vid poolen ett tag och försökte få en bränna! Trodde inte att solen skulle ta så mycket som den gjorde så nu har man fina märken efter mina skjorts och linne! hahah Aja men det kan man väl rätta till ngn annan dag! Imorgon kanske!?!? Vi får se vad morgondagen har att bjuda på för något väder! Där kommer iallafall bli en hel del festande imorgon kväll! Det blir nog att jag Azleen Alex Tim Tom o Jared drar till The Carrington i Katoomba.. fast det blir nog att vi drar till ett annat ställe i Katoomba först. Sägs att det är där alla ungdomar från området går! Så vi får se vad för något kul man kan hitta där! :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

namen du är back in buisness:D

2008-10-10 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0