Shorts VS. Stickat

Då har bergen än en gång bevisat hur opålitliga de är.. Vädret här är verkligen jätte konstigt! Ena dagen skiner solen, nästa dag snöar det! Hela förra veckan, helgen innan och denna helgen  va det verkligen jätte fint väder! Vi låg nere vid poolen hela helgen och solade och njöt av det sköna vädret! Sen i morse när vi gick till frukosten va det snöblandat regn med snö som låg kvar i rabatterna.. Svinkallt va det verkligen! Senare under dagen, vid 3 tiden så sken solen riktigt skönt på oss för att två timmar senare upptäcka att det haglade IGEN! Packade undan mina riktigt tjocka tröjjor i veckan eftersom det hade varit så fint väder under några veckor.. och självklart blir det svinkallt igen två dagar senare!!

Jag och Anya har officiellt alldeles för mycket tid över.. I förgår fick vi för oss att det är dags att repetera lite geografi! Världens länder och dess huvudstäder är vad som står på schemat. Så idag har vi lärt oss alla Europas 49 länder och dess huvudstäder! Verkligen nyttig info måste jag säga.. :S
MAMMA - Hur många gånger tappade du mig på huvudet när jag va bebis?? :D hahha


Tittade igenom foton från denna terminen idag.. Här är ett från vår fieldtrip som kommer göra mamma stolt och ge er alla ett gott skratt!






Nä nu ska jag ta och nanna kudden!

Kommentarer
Postat av: suasnna

haha så kanske ja också borde göra när ja har tid över:P annika börja spela golf så kan vi ta en liten tur sen när du kommer him hihihahahoho sakning dig mucho!!!!!!!!!

2008-10-26 @ 23:39:14
URL: http://susannauhlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0