...

I torsdags bjöd jag om Marie hem Tina på middag och sen va det tänkt att vi skulle åka och spela mini golf men det gick ju inte så himla bra.. Marie åt för sakta så vi kom fem minuter för sent, tydligen så måste man vara där innan klockan nio. Sur gubbe.. vem bryr sig om fem ynka minuter! Aja det blev iaf bowling istället och det va kul det också! Bartendern va riktigt söt faktiskt! Sen efter det så drog jag och Marie till 'The Bedroom' (en av nattklubbarna här) medans tråkiga Tina åkte hem och sov. Torsdagar är alltid Ladies Night vilket inebär gratis inträde, gratis drinkar fram tills klockan tolv.. fast självklart bara för tjejer! Och så ska vi inte glömma att där är en stripp show med en av killarna från Bad Boys Australia. Helt plötsigt mitt under showen så drog han upp mig.. så skulle man dansa lite med honom och sen la han mig ner på det äckliga dansgolvet och typ gick ner i splitt mitt över mitt ansikte.. Om jag hade sträckt ut tungan så hade jag nog nuddat hela paketet! Haha riktigt gapflabbade hela tiden! Kunde verkligen inte koncentrera mig.. och så fortsatte det med alla dess stälningar! Sen va det tydligen maries tur men hon fick mest hans svett över hela sig! hahhaa

Annars har det nog inte hänt så mycket på senaste.. Drog med Tina till gymmet igår och tränade pilates men det är också allt!

Nä nu är pausen slut.. tittar på Ensam hemma 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0