mums!

Nu har jag gått och varit sugen på scones i flera dagar. Så nu när jobb ringde och sa att jag skulle börja jobba klockan elva ist för tio så tänkte jag att men då har jag faktiskt tid till att baka lite. Tur att det går snabt men det känns ändå som att det ska vara inne i ugnen i evigheter. Och så ligger osten och jordgubbs marmeladen i kylen och väntar på mig och min scones. Hoppas nu det blir gott!!

Idag är det bara det vanliga som står på schemat typ.. jobb tills halv sex sen till gymmet och bränna bort mig goda scones! hahhaa Men sen blir det faktiskt bio ikväll. Marie raggar på någon kille från hennes jobb, men för att det inte ska bli för jobbigt för henne så är kompisar också inbjudna... vilket också stavas Annika! haha

Nä nu måste jag städa efter mig!!

Bara fem minuter kvar nu! :D :D

Kommentarer
Postat av: erica

Att du orkar göra scones, vad sugen ja själv blir nu kan du inte skicka några till mig? orkar inte göra själv :), hehe, snart kommer du hem :D ska bli sååå kul,:)

2009-03-15 @ 14:54:13
URL: http://bloggis.se/pokerface

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0