Onsdag morgon!

Börjar inte jobba förrens halv ett idag så tänkte åka till gymmet och träna lite först nu på morgonen! Va riktigt trött i morse så jag orkade inte riktigt ta i på gymmet men jag va där iaf och tränade. Bättre det än ingenting! Fast nu sitter jag här och äter lite choklad som blev över från Bion igår! Kollade på 'Confession of a Shopaholic' med Marie och en av hennes jobbekompisar. Den va bra fast inte riktigt som jag förväntade mig att den skulle vara.. Vet inte riktigt hur jag trodde den skulle vara men den va bra ändå!
Jag saknar lösgodis!!

Just det.. Den 19 Maj åker vi in till Brisbane för att kolla på Pussy Cat Dolls concert med Lady Gaga som gäst! Längtar.. bokade biljetterna idag! Och sen va det ju det att Michael Jackson ska ha en sista avskeds concert i sommar.. eller ja flera stycken men de ska allihopa vara i London. Den första concerten kommer vara den 8 Juli.. snacka om otur! Jag ville verkligen gå så kunde han inte planerat in det några dagar tidigare och inte samma dag som jag börjar skolan. Cp Barn!!

Nu ska jag packa mina kläder och sen åka till jobb. Vi ska åka och bowla ikväll och varje lag har ett utklädnings tema! Kommer mer info imorgon! :D

Vink Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0