Underbara måndag morgon!

Jaha då va det åter igen måndag och en ny vecka.
Vädret är verkligen inte det bästa idag.. de regnar och blåser och himelen är mörk grå. Inte en blå bit på himelen så långt ögat kan nå! Därför blir det inget jobba idag.. eller iaf inte nu på morgonen. Om det klarnar upp under dagen så kommer de ringa in mig! Så klockan är nu fem i åtta på morgonen och jag är klarvaken. Absolut inget att göra! haha sucken! Får nog ta och åka till gymmet lite senare!


I onsdags va jag och bowlade med jobb! Riktigt kul va det men själva bowlingen gick kanske inte allt för bra.. speciell tinte när vi började närma oss den andra rundan och fjärde ölen! haha Men kul hade vi. Varje lag hade klätt ut sig så vi hade ett lag med pirater, superhjältar, homies, the 70s och så va där ju mitt lag.. Miss Universe! Skitbra ide va det speciellt eftersom alla i laget kommer från olika länder så vi kunde representera oss själva: Rosa - Miss Spain, Kelly - Miss America, Nicole - Miss Ireland, Jess - Miss Australia, Annika - Miss Sweden (aka Pippi Långstrump) och Steven som dommaren! haha Vi vann till och med priset för bästa utklädda så då blev man en champanje flaska rikare. Eller rättare sagt två flaskor eftersom Steve inte vill ha sig.. Tack! :D


Mr Judge,
Miss America, Miss Australia, Miss Spain, Miss Ireland, Miss Sweden



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0