Sitter på planet hem om 4 veckor!

Tränade spinning på gymmet i onsdags... första gången på flera år! Jag kan ju lugnt säga att det va mer än lite jobbigt! haha Men så hade jag lovat en kompis att träna ett styrke pass med henne så det blev ett 45minuters spinning pass och sen 1timmes body pump styrke pass direkt efter! Blev lite besviken när jag fortfarande hade mer energi kvar när jag gick ifrån gymmet men sen så satte jag mig på cykeln för att cykla hem och då insåg jag att jag hade nog inte så mycket energi kvar ändå! haha Men riktigt skönt va det!

I torsdags blev det att jag och Tina åkte till Wet n Wilde och åkte vatten rutchekanor hela dagen. Va typ inget folkt där så slapp stå i kö hela tiden! Fast gårdagens träning gjorde sig väl påminnd när man gick upp för alla tusen trappor hela dagen! haha
På kvällen åkte vi till mitt jobb och åt middag i Benihanas resturang.. som är ett japanskt steakhouse tapeniaki resturang. På svenska så innebär det att de har en stor värmeplatta på ena sidan av bordet där kocken står och lagar maten. Så kvällen fylldes med massa god mat och konster! Vid ett tillfälle så skar han upp några jätteräkor som han hade lagat, i mindre bitar och kastade dem åt oss för att se om vi kunde fånga dem i munnen. Och vem klarade det självklart om inte annika! Haha Trodde aldrig jag skulle fånga den.. speciellt eftersom jag och Tina då hade delat en flaska vin och va inne på mig andra coctail! :D Men jag är ju bäst så inga problem där inte! hahah

Haha just det.. Vi har några svenska gäster på hotelet igen. När jag va uppe vid vattenrutchekanan idag så skulle jag då förklara reglerna för de svenska barnen. Detta är ju något som jag gör tusen gånger varje dag fast då på engelska så jag blev ju helt förvirrad när jag helt plötsligt skulle säga det på svenska! Har nog aldrig pratat så dålig svenska som jag gjorde då! haha Nu är det på tiden att jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0