Antligen Fardig!!!

Sa nu ar jag antligen helt fardig med skolan! Nu galler det bara att vanta pa betygen! Men alla mina slut tentor kandes bra sa det ska nog ga hur bra som hallst.
Aker ju hem i mitten pa nasta vecka sa har borjat packa pa allvar nu! Det va ju valdans vad mycket saker man samlar pa sig pa tre ar!! haha men jag ska nog fa hem allt! Om de sager nagot vid check in pa flygplatsen sa hoppas man pa att ett leende racker.. for overvikt tanker jag definitift inte betala! haha

Ska bli sa skont att komma hem och bara kunna ta det lugnt ett tag. Visst maste man borja soka jobb men det ar anda en helt annan kansla nar man ar hemma. Har redan planerat forsta helgen hemma.. Oppreva Arabers oppet hus och fest i Kristianstad och sen fira min brors fodelsedag. Sen blir det nog en runda hem till Sanna och Pappa Gustaf pa Saro! Lite jobb sokande blir det nog ocksa i den vevan!

Langtar.... :D Svensk var och sommar, Familjen, Sannar, Pappa Gustaf, Jennie, Madde och alla andra kompisar!


Midsommar 2009 pa Saro med Sanna och Jennie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0