Måndag morgon och inte tillräckligt många timmar kvar på dygnet!

Då va det måndag igen och ännu en helg har susat förbi i all världens fart!
Helgen va relativt lugn på plugg fronten men blev en del festande istället. I fredags va det skolfest som gällde, med temat: Disney på menyn. Jaha och vad tusan är det tänkt att man ska klä ut sig till då tänkte jag.. fast slutade med Isdrottningen i Narnia. Försökte göra mig blek med hjälp av baby puder men det slutade snarare med att jag hade det överallt!!!! I näsan, öronen, håret, ögonen.. ja i princip överallt där det lyckades ta sig in. Rensade baby puder ur öronen i två dagar efter! haha Men kul va det
I lördags blev det lite kalas. En av mina rumskompisar fyllde år så vi hade en liten fest för honom. Alla va så slitna från dagen innan så det blev mest en massa plockmat och film! Skönt!
Nä nu har jag fått så lång paus som jag får just nu! Blir nog en promenad ikväll om jag känner att jag har tid med det! Synd bara att det börjar bli kallare här!! Fast inte lika kallt som Sverige, det är säkert!
Det är otroligt hur mycket man kan har att göra när det bara är två veckor kvar av skolan!! Jaaay, snart färdig!
Men inte än.. har med pluggande kvar att göra först innan jag kan slappna av!


Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0